elinrosen

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2010

I'm all alone and I need you now

Av Elin Rosén - 19 oktober 2010 19:00

Så går låten som Geir sjöng i Idol, den är bra.


Och jag saknar faktiskt mina systrar jättemycket! Ja jag saknar ju alla där hemma men lite syskontid hade verkligen inte skadat nu!


Iza, en trip down memory lane, då ska man berätta anekdoter, typ speciella minnen och visa bilder! :) Så det så:P Bättring på det:P Då berättar man liksom om alla gånger vi julpysslade hos farmor och farfar och ställde upp en väldig röra eller när vi skulle måla ägg till påsk, eller om när jag, helen och linus fick åka med farmor och farfar till blekinge och vi busade så mkt i baksätet att helen fick en fläskläpp typ:P


Sunken, vem vill inte vara hos mig just nu?;) Nä men jag förstår er, är ganska glad över att jag går i shorts och linne om dagarna:P haha :P


Idag fick jag skypat med Moster Lotta och Kusin Rickard igen, jag loggade in på Skype för att jag skulle prata med Marie, men så ringde jag upp Moster Lotta så vi pratade i en ca 40 minuter igen:) Så himla härligt:) Hoppas på att få kunna prata med mormor också snart igen:) Så småningom kanske pappa och mamma får igång sitt skype också:)


Pratade sen med Marie också, blev väl en halvtimme sammanlagt, och det är lika härligt varje gång!


Vi har nu fått betyg i alla våra ämnen, vart vi ligger och så, och jag ligger på ett B i alla ämnena! Det är jag nöjd med även om jag kanske kan höja mig litegrann i något ämne:) Im keeping up the good work:)


Jag skulle gå och handla för en stund sen, vad vet jag väl egentligen inte, men iaf så hade dom tagit bort SJpallen på andra sidan muren så då kände jag, nä jag pallar inte släpa dit en pall när jag hade hoppat över så jag vandrade tillbaka till rummet och sket i att handla. Kanske bra det för då kommer jag iaf inte hem med ngt onödigt:P Kände mig lite sugen på choklad där nämligen:P


Tycker gott min kära mor och familj kan konversera lite med farmor om att skicka ett paket till snart(A) Med lite svenska tidningar, högklackade skor och varför inte lite choklad(A)


I eftermiddag är det träning, jag ska försöka mig på att köra lite lätta passningar idag och sen efteråt ska Annelie och jag gymma! Och ja pappa, jag ska se till att vara ordentligt uppvärmd och ta det lugnt.. :)


Jag funderar på om jag ska powernapa, men jag har inte bestämt mig än..:P haha :P

För jag hade lektion kl 8 imorse, och jag hade ställt klockan på tio över sju för jag tänkte anstränga mig lite och ta på mig en snygg tröja och sminka mig och lite sånt, men nä, jag orkade inte idag heller, gick upp kvart i åtta, tog på mig mjukisbyxor, tröja och en tjocktröja och sen gick jag till lektionen;P Har även glasögonen på mig idag med, en tjej i laget kände knappt igen mig när hon mötte mig utanför skolan haha:P


xoxo,

Elin

 
 
Ingen bild

mams

19 oktober 2010 20:09

du kan väl be din käre pappa att skicka denna gången!
o jag är stolt över att du klarat dej så bra denna terminen! det gäller att lära sej att prioritera vilka prov man ska lägga mest tid på........ du kommer att sluta som en stjärna däröver!!! det är jag helt övertygad om!
kraaaaam mams

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Rosén - 25 mars 2015 21:35

Något jag redan har insett är att detta kräver väldigt mycket planering med viktväktarna. Jag ska försöka sätta mig varje kväll och planera morgondagen. Igårkväll förberedde jag dagens frukost, som var ett recept från Viktväktarboken. Häll 5 msk ...

Av Elin Rosén - 24 mars 2015 21:07

Idag har varit en bra dag. 31 av 32 PP intagna, och en cykelrunda gjord på 35 minuter ca. Härligt. Idag har det känts bra med maten, middagen idag blev faktiskt i stort sett exakt som vi brukar äta, kycklingpastasallad. Något mindre frukt och...

Av Elin Rosén - 23 mars 2015 21:42


Tisdag idag, blev en tidig morgon då Freja vaknade redan 05.50 och hon somnade inte om.. Så vi steg upp vid 07 och åt frukost. Andreas var hemma idag så hela familjen var samlad, mysigt. Jag har börjat äta naturell kvarg med blåbär i, det sätter en h...

Av Elin Rosén - 22 mars 2015 20:25

Som rubriken lyder så är det nu dags för nya tag. Nya rutiner och nytt liv.   I torsdags var jag på mitt första viktväktarmöte, och skrev in mig. Jag känner att det är dags att ta hjälp med min vikt, för jag har försökt så oerhört många gånger...

Av Elin Rosén - 22 december 2014 21:03

Tänk om man skulle börja blogga igen.. :)   Nybliven mamma, nyopererad i knäet och ska tillbaka och spela fotboll är det tänkt :) ...

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards