elinrosen

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2010

Det funkar tydligen att leka lite smart ibland.. ( YEEEEEEES!)

Av Elin Rosén - 19 oktober 2010 00:45

Ja det gör ju tydligen det..

Det blev jag varse om idag när jag dagen till ära hade tagit på mig mina snygga glasögon och låter ögonen vila från linserna:)

 


På vår International Business idag fick vi tillbaka våra midterms prov..

jag skulle gärna vilja ha en trumvirvel här! *brbrbrbrbrbrbrbrbrbrbrbrbbr* okej det där ska föreställa en trumvirvel, bara så ni vet.


 

Och här står det då att jag fick 47 rätt av 50 möjligt vilket gav mig 94% rätt på provet! Fattar ni? Det är ett A! Högsta betyg! Fy fan vad glad jag blev! Jag blev så glad att jag var tvungen att ringa mamma på en gång!


Dock så gick det inte så bra på mitt engelskmidterm, men eftersom jag hade lagt fokus på matten och på international business så är det inte så big deal, jag valde det ju själv. Och det betalade ju sig verkligen, jag skrev 94 % på international business och sen skrev jag 84% på matten, och mindre bra på dom andra två proven jag hade. Men jag hade valt att inte hetsa upp mig över det, i engelskan har det ju gått hur bra som helst på det andra liksom.. Nya tag till nästa prov helt enkelt!


Men jag går och svävar här, jag är så himla glad över det! Jag skrev bäst av alla svenska tjejer i klassen, annelie skrev 92% , hon är också så duktig och förtjänar det! Eftersom veckan var så pissig så känns det kanon nu! GAAAH!


Så glad. haha:)


Och nu ska jag kila ner till tvättrummet och flytta min tvätt till torktumlaren:) Härligt måndagsnöje! :P denna veckan är lugn med läxor och sånt, så himla skönt att kunna ta det lite lugnt:)


  detta sysslade jag med igår, skrubbade mitt handfat med ett desinficeringsmedel, och man kan klart se stora skillnader på min vask till höger och på danielles till vänster.. Det blir så himla äckligt fort.. Och ni ser plattången i mitten? den använder danielle varje dag och hon fäller något så fruktansvärt och hon plattar bla sin lugg, så det är hårstrån ÖVERALLT i badrummet, vidrigt. Hennes hår är mörkare än mitt, därför ser jag att det är hennes haha! Och jag fäller faktiskt inte så mkt.. så d så! :P


Nä nu kallar tvätten, kom på att jag har lite torka på bildsidan, vettifan vad jag ska fota om dagarna eg:P


xoxo,

Elin

 
 
Ingen bild

Ola

19 oktober 2010 07:31

Grattis! Bra jobbat

 
iza

iza

19 oktober 2010 18:32

vaddå, ska jag berätta om dina pinsamma memorylanes?! för det har jag gott om!

http://www.izaa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Rosén - 25 mars 2015 21:35

Något jag redan har insett är att detta kräver väldigt mycket planering med viktväktarna. Jag ska försöka sätta mig varje kväll och planera morgondagen. Igårkväll förberedde jag dagens frukost, som var ett recept från Viktväktarboken. Häll 5 msk ...

Av Elin Rosén - 24 mars 2015 21:07

Idag har varit en bra dag. 31 av 32 PP intagna, och en cykelrunda gjord på 35 minuter ca. Härligt. Idag har det känts bra med maten, middagen idag blev faktiskt i stort sett exakt som vi brukar äta, kycklingpastasallad. Något mindre frukt och...

Av Elin Rosén - 23 mars 2015 21:42


Tisdag idag, blev en tidig morgon då Freja vaknade redan 05.50 och hon somnade inte om.. Så vi steg upp vid 07 och åt frukost. Andreas var hemma idag så hela familjen var samlad, mysigt. Jag har börjat äta naturell kvarg med blåbär i, det sätter en h...

Av Elin Rosén - 22 mars 2015 20:25

Som rubriken lyder så är det nu dags för nya tag. Nya rutiner och nytt liv.   I torsdags var jag på mitt första viktväktarmöte, och skrev in mig. Jag känner att det är dags att ta hjälp med min vikt, för jag har försökt så oerhört många gånger...

Av Elin Rosén - 22 december 2014 21:03

Tänk om man skulle börja blogga igen.. :)   Nybliven mamma, nyopererad i knäet och ska tillbaka och spela fotboll är det tänkt :) ...

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards