elinrosen

Direktlänk till inlägg 28 september 2010

GAAAAHHHH PAKET HEMIFRÅN!!!!

Av Elin Rosén - 28 september 2010 04:29

Oh herregud säger jag bara, shit vad hispig och lyrisk jag blev när jag fick paketet!

Nu ska jag ta detta från början.

Jag gick ju och kollade i förmiddags, inget paket:(

Skulle komma tillbaka vid fyratiden. Sagt och gjort.. Såg att dom höll typ på att plocka in paketen, hmmm.. jag gick tillbaka till rummet för att komma tillbaka senare..

Chattade lite till.. med Sunken:D

Iaf, gick tillbaka senare, och ännu ingen lapp i brevlådan.. Jag hade sett ett paket som skulle kunna vara mitt, ett blått som såg ut som det senaste..

Jag frågade hon som jobbade, och hon ringde några samtal och det visade sig att dom inte hade registrerat paketen OCH det blåa var till mig! Hon sa att jag fick ta det utan att hon hade registrerat det!

Nu jävlar.. Gick tillbaka med paketet, och såg att farfar hade skrivit "cloths" istället för "clothes" och det fick mig att le.. såg farfars handstil och blev glad..:)

Det var som julafton!

Helt galet! Jag visste inte var jag skulle börja!

För det första, har ingen som helst aning om hur ni klistrar igen dessa paketen hemma, men dom är fanimej svåra att ta sig in i! Blev till att ta hjälp med saxen och sen bara slita upp det.. skymtade lite marabouchoklad när jag öppnade det.. detta bådade gått..


Spännande värre.. LYRISK!

Choklad, gillas!

   En väska från farmor, perfekt till skolan!

 

SKOORR! YAY!

 

Så lyfter man på lite kläder och finner, ännu mera choklad! Tryckte i mig ett av kexchokladen illa kvickt som ni ser här. 4 maraboukakor och tre kexchoklad ligger nu i kylen! Och ena ahlgrens bilar påsen är öppnad!

 

Kläder! KAVAJ! LINNEN!TRÖJOR! KLÄNNING! TROSOR! STRUMPOR! HAPPYYYY!

  Och de här tre fotona fick jag också, en från Niklas begravning, en från hans rum och en bild på My och Jocke!

 

Svenska tidningar, här visste jag helt enkelt inte vart jag skulle ta vägen.. Skånska Dagbladet (äntligen, ta dig i röven Anja Gatu), Se och Hör! och Kvällan som Hasse Borg säger!

  Forza Malmö!

 

Skvaller, moahahahaha..

 

OCH SÅHÄR GLAD BLEV JAG!!!

 

tack alla för detta paketet! Det var som julafton på nytt! Jag blev så himla glad att jag inte visste vart jag skulle ta vägen! GAAAAHHH!


Vet att det kommer ett om en vecka också, och det kommer också bli spännande speciellt som mamma antyder att där är en överraskning eller ngt.. "Jo jag sitter här och funderar och funderar".

Men, var ska har sin tid!


Jag uppskattade detta paketet riktigt mycket! Alla sakerna jag får hemifrån nu gör att jag kommer mer och mer iordning och kan känna mig lite mer hemma..

det där med chokladen blir bannemig ett svårt projekt dock, men jag ska försöka! En bit om dagen eller ngt i den stilen! Eller kanske svulla riktigt mkt en dag i veckan?

Idag har jag skött mig bra, inga bagels, inga frosties, frukt och grönt ska det va! Ananasris och kött till middag bla!


Träningen blev inställd idag, tur att jag var ute och sprang imorse!


Imorgon har vi en liten inlämning i Engelska, quiz i international business på onsdag, läxa i engelska till på torsdag, två quizes och en inlämning på fredag! Busy week!

Ska försöka att inte pressa mig så mkt.. inte lätt.. Ligger ganska bra till i alla klasser men vet att jag kan höja mig i alla..


Just nu sitter Pat, han är från skottland, han sitter och sjunger med i en låt i vårt vardagsrum... haha nu ska jag sova iaf, återkommer imorgon!


Jag går och lägger mig med ett leende på läpparna definitivt ikväll! Så himla glad över paketet!!!


godnatt,

xoxo,

Elin

 
 
Ingen bild

mams

28 september 2010 08:55

du ska nog inte gnälla på oss här hemma - vi tejpar inte! det är bara en liten remsa att dra bort för oss! det är nog tullen som tejpar - för dom måste väl öppna o kolla så att vi inte skickar nåt olagligt! tror inte jag vågar skicka pärlsocker..... det kan kanske misstas för nåt annat....
kul att du blev nöjd med innehållet! håll till godo! men nu är det slut med choklad i paket till dej! det finns väl på ikea??!!
kramar i massor, mams

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Rosén - 25 mars 2015 21:35

Något jag redan har insett är att detta kräver väldigt mycket planering med viktväktarna. Jag ska försöka sätta mig varje kväll och planera morgondagen. Igårkväll förberedde jag dagens frukost, som var ett recept från Viktväktarboken. Häll 5 msk ...

Av Elin Rosén - 24 mars 2015 21:07

Idag har varit en bra dag. 31 av 32 PP intagna, och en cykelrunda gjord på 35 minuter ca. Härligt. Idag har det känts bra med maten, middagen idag blev faktiskt i stort sett exakt som vi brukar äta, kycklingpastasallad. Något mindre frukt och...

Av Elin Rosén - 23 mars 2015 21:42


Tisdag idag, blev en tidig morgon då Freja vaknade redan 05.50 och hon somnade inte om.. Så vi steg upp vid 07 och åt frukost. Andreas var hemma idag så hela familjen var samlad, mysigt. Jag har börjat äta naturell kvarg med blåbär i, det sätter en h...

Av Elin Rosén - 22 mars 2015 20:25

Som rubriken lyder så är det nu dags för nya tag. Nya rutiner och nytt liv.   I torsdags var jag på mitt första viktväktarmöte, och skrev in mig. Jag känner att det är dags att ta hjälp med min vikt, för jag har försökt så oerhört många gånger...

Av Elin Rosén - 22 december 2014 21:03

Tänk om man skulle börja blogga igen.. :)   Nybliven mamma, nyopererad i knäet och ska tillbaka och spela fotboll är det tänkt :) ...

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards