elinrosen

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Elin Rosén - 3 september 2010 03:31

Oj vad fantasifull jag är med rubrikerna känner jag! Men vad fan, det är svårt att komma på! :P


Plugget innan lunchen gick sådär, räknade inte så mkt men det lilla jag räknade gick bra! Bytte om för träning och kilade ut för att kolla på killarnas första hemmamatch!

Vi samlades halv fyra för uppvärmning och stretch och sen skulle vi ut och springa en runda! Vi skulle springa i 20 min. Som ett lag då. Och i början låg jag väl i mitten ungefär, men sen halkade jag bak till näst sist, men jag är ändå sjukt nöjd över migsjälv eftersom jag inte gick en enda gång! Hemma om jag skulle sprungit i 20 min hade jag nog gått ett par ggr.. hade ipoden i idag också, det var skönt! Men fy fan vad vi svettades, det var en varm dag idag! När vi kom tillbaka till planen så fick besked på att vi skulle göra 100 armhävningar och 300 situps! Tjena! Vi satte oss i en ring och började med armhävningarna, jag gjorde väl en 15 st på fötterna och sen resten på fötterna, vi körde 25 i stöten, men fy fan vad jobbigt det var!

Sen kom situpsen! Vi körde också här 25 i stöten, och vi körde olika varianter varje gång!

Fy fan vad skönt det var när vi var klara dock! Herregud! Men det var välbehövligt, så idag blir det inga extra situps! Jag är nöjd som fan över min prestation idag! det har varit en väldigt bra dag idag!


När vi hade kollat färdigt på killarnas match som dom tyvärr förlorade med 1-0, så kilade vi och åt! Åt pasta med ketchup! Gott! Och två bagels slank ner och lite flingor!

mamma, du behöver verkligen inte vara orolig över att jag ska gå ner i vikt här, jag äter ju för fan 100 ggr mer här än vad jag gör hemma! Och ja, jag äter frukt, yoghurt och du ska iaf vara glad att jag hoppar över tårtorna och allt sånt i matsalen varje dag! Tänk vilket sockerberoende jag hade fått!Men känner mig dock lite plöfsig och uppsvullen, en av dom andra tjejerna kom dock på att det kan bero lite på värmen också, mina fötter blir även mer svullna här än hemma!


Efter maten gick jag tillbaka och tog en lång och skön dusch!


Hade ju gjort upp et litet pluggschema för kvällen så min första anhalt var biblioteket! Där gjorde jag färdigt en läxa till Basic Computer Applications, jag behövde inte göra om den för jag hittade den på datorn ändå:)


Tillbaka till rummet, pluggade matte! Gjorde alla stenciler jag inte gjort färdigt och jag började på dom till imorgon! Det jag inte förstår har jag satt frågetecken på och ska ta med mig till mathlab på söndag!


Sen började jag skriva lite engelska, en outline som ska mailas in på lördag!

Och sist läste jag tre kapitel i en bok som heter " 101 ways to make studying easier and faster for college students!"


Och när jag blev färdig med allt och hade kryssat av det på min lista så har jag ni resten av kvällen på mig att surfa omkring och syssla med sånt här :)


Jag hann med att ta några bilder ikväll också!


Här kommer två bilder på mina äckliga tår, vad sägs om dessa My?


    Lite hängmattor utomhus är ju aldrig fel?   Fina planteringar?   Utsikten över "sjön"   Oj här kom visst samma bild igen?   Sjön igen   Sjön med en fontän mitt i, väldigt fint"!   Bron över till en av byggnaderna!   bara ett ställa   Här kommer tre bilder på biblioteket!       Där en del med massa böcker också förstås!


Mina suitmates och roomie ska ut på gayklubb ikväll! Dom har aldrig lektioner på fredagar och dom tycker lite synd om mig som har tre lektioner på fredagar! Men det stör mig faktiskt inte så mkt! Jag har alltid haft lektioner på fredagar hemma så varför inte här?


Imorgon är det som sagt tre lektioner, slutar tio i två! Och sen har vi träning halv fyra som en en pregame session! Alltså som en vanlig uppvärming inför match och lite annat smått och gott!


Nu ska jag avrunda här och inta sängen snart och läsa lite innan jag somnar!


xoxo,

Elin


Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards