elinrosen

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Elin Rosén - 10 maj 2010 19:52

I don't wanna close my eyes,
I don't wanna fall asleep,
Cause I'd miss you babe,
And I don't wanna miss a thing,
Cause even when I dream of you,
The sweetest dream would never do,
I'd still miss you babe,
And I don't wanna miss a thing.

detta är min gråtlåt. Jag tänker oftast på min kusin ,Robert 11 år som gick bort 2006, när jag hör denna. I nian när vi hade avslutningsmiddag i Torna Hällestad, vad händer? Jo självklart spelar dom denna låten som sista låten, och jag klarar inte av det och måste gå ut, där jag börjar gråta. detta var en vecka efter han hade gått bort. Än idag, 4 år senare, känns det inte riktigt verkligt. även om jag varit där uppe väldigt många gånger efteråt, så känns det inte verkligt. Han är bara bortrest och kommer snart hem. <3



Idag har jag tänkt väldigt mycket på Hector också. Vissa dagar saknar jag honom så fruktansvärt mycket. Min lilla plutt som alltid sov under täcket och kloss intill mig.

  


Puss.

Av Elin Rosén - 10 maj 2010 13:49

Feber. Feberfrossa hela natten, vilket resulterade i minimalt med sömn. Inget vidare. Sover, äter choklad, tittar på tv, läser. Så ser min dag ut. Cya.



Puss.


Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards