elinrosen

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Elin Rosén - 10 mars 2010 08:58

Ja okejdå, ett lite längre inlägg får jag väl orka med då.

Helgen blev som sagt lyckad, eller ja, förutom min otroliga bakislördag. I fredags så var jag ute och körde bil hela dagen, körde på tippen, handlade med pappa, handlade med mamma, shoppade lite, och självklart, Glasbanken.

Det tråkiga var att han inte ens frågade efter legitimation, jag hade det redo framme, och han bara sa " 258 kr tack" varpå jag visade fram mitt leg och fick "Legitimation där också kanske ja... Grattis på födelsedagen"


För helvete, man vill ju bli legad första gången på systemet!

Men eftersom jag fick presentkort på systemet på 300 kr i fredags av en tjejkompis så lär det blir fler ggr dit, även om det lär dröja. Typ Dansgalan i maj.


På kvällen blev vi ett litet gäng som satt här hos pappa och hade det trevligt. Mindre kul för Linus vars kompisar prioriterade att lana och spela dator istället för att vara med och fira. Vilka vänner va? Så han fick ju dras med mina vänner så han hade mindre kul.. :(


Jag och Aleksandra hamnade på Prins Bernhard, jäklar vad kul vi hade! Drinkar hit, shots dit, till och med bartendern bjöd. Och någon annan snygg kille.

Herregud alltså.. Kan ju säga såhär, jag hittade ett blåmärke på rumpan i söndags..Kom ihåg då att jag hade trillat i trappan på Båten.. Bra va?

Det sista jag blev bjuden på var en Caiprihinja (i know, stavningen sstämmer inte) och den kunde jag inte ens dricka.. och blotta tanken på den just nu får mig att må lite illa...

Anyway, kvällen slutade med att aleks kille Dejan fick skjutsa mig hem, varpå jag går hem till farmor och farfar?!?!?!??!? kl 4 på morgonen stövlar jag in hos dom och slänger mig över toalettstolen för att spy lite till..

behöver jag säga att jag skämdes fruktansvärt mycket när jag vaknade?

Summasumarum är att det var en väldigt trevlig födelsedag:)


Fick massvis av fina presenter, fina armband, halsband och örhängen och några flytta hemifrån grejer. tack för alla grattis på facebook och via mobilen!


Nä men vet inte ens varför jag är vaken nu, eller jo, jag har sett till så att maja kom iväg till skolan och just idag kunde jag inte somna om...


ha en bra dag där ute!


Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards