elinrosen

Direktlänk till inlägg 2 mars 2010

Oh Scary

Av Elin Rosén - 2 mars 2010 18:25

Ja det känns fan sjukt att man har uppkörning imorgonbitti. Helt galet. Blir hämtad av farfar kvart i sex för att vara i Sjöbo kl 6, sen bär det av vidare till Ystad, uppkörningen är kl 8. Jag kommer vara så in i helvetes nervös. Prestationsångesten ja! Åh vad galet. Men men, gotta believe in myself!




De senaste dagarna har jag haft det lite tufft. Har tänkt lite för mycket som vanligt och då blir jag alldeles deppig och ledsen.  Åh jag hatar sånt här.

Jag vill försvinna.


Jag vill ha sommar och vår nu! Om en månad är jag på lydnadsläger i Målilla, känns lite underligt att tiden gått så snabbt!



Puss!


 
 
Ingen bild

mams

2 mars 2010 20:26

du kommer att klara det!!!!! tror på er båda! kram mams

 
Ingen bild

Emma

2 mars 2010 21:12

Tänk inte så jävla mycket Elin. Kör som du gjort innan så går det super, märker du att du gjort fel, kör vidare och tänk INTE mer på det. Det fick jag som råd fem minuter innan min uppkörning. Och det funka skitbra.

Du kommer klara det, jag väntar mig ett underbart sms imorgon när du är klar :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Rosén - 25 mars 2015 21:35

Något jag redan har insett är att detta kräver väldigt mycket planering med viktväktarna. Jag ska försöka sätta mig varje kväll och planera morgondagen. Igårkväll förberedde jag dagens frukost, som var ett recept från Viktväktarboken. Häll 5 msk ...

Av Elin Rosén - 24 mars 2015 21:07

Idag har varit en bra dag. 31 av 32 PP intagna, och en cykelrunda gjord på 35 minuter ca. Härligt. Idag har det känts bra med maten, middagen idag blev faktiskt i stort sett exakt som vi brukar äta, kycklingpastasallad. Något mindre frukt och...

Av Elin Rosén - 23 mars 2015 21:42


Tisdag idag, blev en tidig morgon då Freja vaknade redan 05.50 och hon somnade inte om.. Så vi steg upp vid 07 och åt frukost. Andreas var hemma idag så hela familjen var samlad, mysigt. Jag har börjat äta naturell kvarg med blåbär i, det sätter en h...

Av Elin Rosén - 22 mars 2015 20:25

Som rubriken lyder så är det nu dags för nya tag. Nya rutiner och nytt liv.   I torsdags var jag på mitt första viktväktarmöte, och skrev in mig. Jag känner att det är dags att ta hjälp med min vikt, för jag har försökt så oerhört många gånger...

Av Elin Rosén - 22 december 2014 21:03

Tänk om man skulle börja blogga igen.. :)   Nybliven mamma, nyopererad i knäet och ska tillbaka och spela fotboll är det tänkt :) ...

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards