elinrosen

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Elin Rosén - 7 januari 2010 08:18

Står på jobbet nu, ska bara jobba 1 ½ timme till dock, skönt. Sen ska jag till vårdcentralen i Dalby och prata med doktorn litegrann. Sviterna från nyårsafton som sitter i tror jag.


I eftermiddag ska jag sitta i sekretariatet i Sandbycupen med helen, lagom kul.


det känns fortfarande jobbigt att tänka på honom, vi har pratat litegrann på msn och så, helt allmänt but still.

det kommer nog ta ganska lång tid att smälta detta. Sist mitt hjärta blev "krossat" så försökte jag jobba så mycket som möjligt för att slippa tänka. och jag gör nästan samma sak nu, försöker hålla mig sysselsatt så jag slipper ha honom i tankarna. Igår blev en slappedag hos Iza och jag lekte med Fillefis, han får mig alltid på gott humör! <3 

 

En vän sa till mig " Är det meningen att det ska vara ni så blir det ni, kanske inte just nu bara" .

 

Hur länge ska man vänta?


Puss!



Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards