elinrosen

Direktlänk till inlägg 21 december 2009

nu börjar det hända grejer

Av Elin Rosén - 21 december 2009 15:12

ja nu jäklar händer det grejer i mobilen... tänk vad lite sms på fyllan kan göra.


I fredags så jobbade jag kväll, och så kom kusin Helen och höll mig sällskap för att sedan sova hos mig. Hon satt på Hydro i 5 timmar, tack gumman! På lördagen efter lite strul så hamnade vi till slut i Södra Sandby och sålde julgranar i 3 timma,r sålde 20 granar!


Vi åkte hem, och sen gick vi och köpte en gran till pappa! Sen begav vi oss hem till mamma igen för att börja göra oss iordning för Öja som vi skulle till på kvällen.

Vi spelade lite kort och lyssnade på musik och sen blev vi hämtade av Daniel, David, Erik och Aleks vid halv tolv tiden. Det gick ju sådär att köra till Ystad, vi höll nog 70 max på vägen dit, efter en kissepaus i Sövestad så tappade aleks sin telefon när hon trillade när hon skulle in i bilen och detta kom hon på när vi var i ystad, så vi vände och hittade telefonen precis där hon trillat    Påtal om att trilla så trillade lilla mamsen i lördags och bröt armbågen    stackars mamma!


Anyway, lagom tills vi kom till öja så bytte jag skor, från 6.5 cm till 12 cm, tur att man bara skulle från bilen och in !

Menmen, ja, det var väl sådär på Öja, inte överdrivet kul iaf, får se om jag åker dit fler ggr, vilket jag inte tror. Vi var hemma kl 4 på natten. slocknade som två stockar i sängen sen.

Igår var det sen träning efter lite städning hos pappa, jag mådde otroligt bra med tanke på hur mkt alkohol jag hade hinkat in! Dock var träningen ingen höjdare och jag blev tjurig och grinig. Efter träningen vandrade jag och mamma ner till pappa för att samlas med familjen och klä julgranen, en vecka försent. Efter det gick vi till en ny pizzeria i byn och åt! Mysig familjekväll!   


Idag har jag int gjort mkt, ställde aldrig klockan igår så jag sov ända till halv elva! Skönt! Sen gick jag ner på byn och handlade åt mamma, är ju typ hennes personliga assistent nu. Har precis diskat, som jag verkligen avskyr att göra egentligen.


Snart ska jag åka med pappa till farmor och farfar för dom har 52 prig bröllopsdag idag !   


Ikväll blir det jobb, 18-22, yay! Sen är jag ledig till på torsdag då jag jobbar hela dagen.


Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Rosén - 25 mars 2015 21:35

Något jag redan har insett är att detta kräver väldigt mycket planering med viktväktarna. Jag ska försöka sätta mig varje kväll och planera morgondagen. Igårkväll förberedde jag dagens frukost, som var ett recept från Viktväktarboken. Häll 5 msk ...

Av Elin Rosén - 24 mars 2015 21:07

Idag har varit en bra dag. 31 av 32 PP intagna, och en cykelrunda gjord på 35 minuter ca. Härligt. Idag har det känts bra med maten, middagen idag blev faktiskt i stort sett exakt som vi brukar äta, kycklingpastasallad. Något mindre frukt och...

Av Elin Rosén - 23 mars 2015 21:42


Tisdag idag, blev en tidig morgon då Freja vaknade redan 05.50 och hon somnade inte om.. Så vi steg upp vid 07 och åt frukost. Andreas var hemma idag så hela familjen var samlad, mysigt. Jag har börjat äta naturell kvarg med blåbär i, det sätter en h...

Av Elin Rosén - 22 mars 2015 20:25

Som rubriken lyder så är det nu dags för nya tag. Nya rutiner och nytt liv.   I torsdags var jag på mitt första viktväktarmöte, och skrev in mig. Jag känner att det är dags att ta hjälp med min vikt, för jag har försökt så oerhört många gånger...

Av Elin Rosén - 22 december 2014 21:03

Tänk om man skulle börja blogga igen.. :)   Nybliven mamma, nyopererad i knäet och ska tillbaka och spela fotboll är det tänkt :) ...

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards