elinrosen

Direktlänk till inlägg 17 december 2009

Oh Helga Natt

Av Elin Rosén - 17 december 2009 19:13

Jag svär, med Tommy Körberg så är det den bästa jullåten, thats it. Den ger mig gåshud varenda gång!


Idag efter jobbet så gick jag hem och la mig på soffan, läste lite och sen slocknade jag. Blev 1 ½ timmes skön sömn, jag fattar inte hur jag kunde vara så trött som jag var i morse, helt obeskrivligt, nog för att jag brukar vara trött när jag börjar jobba 05 men detta var ju löjligt, piggnade inte till förrän framåt nio snåret, men bättre sent än aldrig?


Jag tyckte jag skulle cykla till jobbet i morse, men jag fick för fan inte upp låset, så jag fick promenera, det var jag och plogbilarna som var ute. När jag väl kommer till jobbet så skulle jag låsa upp in till granarna, och låset hade frusit, jävla mög, då var klockan tio över fem. ringde mamma och bad henne komma ner med låsolja, men det behövdes inte, efter många om och men fick jag upp det, tjugo minuter sen in på jobbet. kul. sålde låsolja och låsspray som bara den i morse.


var ute en sväng med Aagje efter att jag hade sovit, hon blev såå glad! Hon är inte lika galen i snön som Izzie är, men hon tyckte ändå det var kul. Nu ikväll har jag varit hemma hos farmor och farfar en sväng, inte varit där på ett tag. Så man har i stort sett hittat på vad som helst för att slippa städa... men får nog ta mig lite i kragen innan mamma kommer, annars stryper hon mig, här ser ju ut som fan efter att Izzie har varit här, så ska väl göra något åt det.   


imorgon blir det en sväng in till lund för lite julklappsshopping och frisörbesök hos Lottie, kanske ska chocka och klippa kort?


nej nu blir det städning,


och btw,


ALL MEN ARE PIGS.


Puss!




 
 
My

My

18 december 2009 15:24

"All men are pigs - but every pig is a potential pepperoni" ;)

http://myssel.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Rosén - 25 mars 2015 21:35

Något jag redan har insett är att detta kräver väldigt mycket planering med viktväktarna. Jag ska försöka sätta mig varje kväll och planera morgondagen. Igårkväll förberedde jag dagens frukost, som var ett recept från Viktväktarboken. Häll 5 msk ...

Av Elin Rosén - 24 mars 2015 21:07

Idag har varit en bra dag. 31 av 32 PP intagna, och en cykelrunda gjord på 35 minuter ca. Härligt. Idag har det känts bra med maten, middagen idag blev faktiskt i stort sett exakt som vi brukar äta, kycklingpastasallad. Något mindre frukt och...

Av Elin Rosén - 23 mars 2015 21:42


Tisdag idag, blev en tidig morgon då Freja vaknade redan 05.50 och hon somnade inte om.. Så vi steg upp vid 07 och åt frukost. Andreas var hemma idag så hela familjen var samlad, mysigt. Jag har börjat äta naturell kvarg med blåbär i, det sätter en h...

Av Elin Rosén - 22 mars 2015 20:25

Som rubriken lyder så är det nu dags för nya tag. Nya rutiner och nytt liv.   I torsdags var jag på mitt första viktväktarmöte, och skrev in mig. Jag känner att det är dags att ta hjälp med min vikt, för jag har försökt så oerhört många gånger...

Av Elin Rosén - 22 december 2014 21:03

Tänk om man skulle börja blogga igen.. :)   Nybliven mamma, nyopererad i knäet och ska tillbaka och spela fotboll är det tänkt :) ...

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards